Wpłat należy dokonywać wyłącznie na rachunki bankowe. Nie obowiązuje obrót gotówkowy.
- Depozyty i wadia:
56 1030 1508 0000 0005 5088 2043
- Kaucje:
81 1030 1508 0000 0005 5088 2078
- Dochody budżetowe (wpłaty za czynsz, świadczenia itp. wyłącznie w przypadku braku nr rachunku indywidualnego):
25 1030 1508 0000 0005 5088 2019
- Wpłaty za czynsz, świadczenia i odpady komunalne na indywidualne rachunki bankowe.
Wpłaty są przyjmowane bez prowizji w wybranym urzędzie pocztowym z listy pocztowych urzędów na terenie Warszawy w dniach i godzinach otwarcia kas. Wpłaty dokonane do godz. 14:00 są księgowane w tym samym dniu, natomiast wpłaty dokonane po godz. 14:00 są księgowane w następnym dniu roboczym.
Wpłaty są przyjmowane na pocztowych dowodach wpłaty lub na otrzymanych z ZGN Wola książeczkach wpłat.
W przypadku zwrotów nadpłat będą one zwracane na wniosek użytkownika lokalu na wskazany przez niego rachunek bankowy bądź jest możliwość odbioru nadpłaty w formie gotówkowej w wybranym urzędzie pocztowym spośród wskazanych poniżej 35 wybranych urzędów pocztowych realizujących obsługę wypłat gotówkowych na rzecz m.st. Warszawy, przy czym konieczne jest podanie nr dokumentu tożsamości – dowodu osobistego, paszportu lub karty pobytu oraz numeru telefonu komórkowego lub adresu e-mail celem przekazania kodu niezbędnego do realizacji zlecenia wypłaty. Gdy gotówka będzie gotowa do odbioru na wskazany adres e-mail lub nr telefonu zostanie przesłane zaproszenie po odbiór gotówki wraz z identyfikatorem (nr zlecenia). Należy przybyć do wybranego przez siebie urzędu pocztowego w ciągu 7 dni roboczych i zabrać ze sobą identyfikator (nr zlecenia) oraz dokument tożsamości, którego nr został wskazany we wniosku.
Wnioski o zwrot nadpłaty można składać osobiście, przesłać pocztą tradycyjną, faksem na nr 22 6327242 lub skan na adres poczty elektronicznej rozliczenia@zgnwola.waw.pl.