Już od 1 grudnia Mieszkańcy Warszawy będą mogli składać projekty w ramach – XI edycji budżetu obywatelskiego na rok 2025. Zasady składania projektów się nie zmieniają. Etap zgłaszania projektów potrwa do 25 stycznia 2024 roku.
W tym roku 1 grudnia (w piątek) organizujemy wspólne ogólnomiejskie spotkanie otwarcia nowej edycji budżetu obywatelskiego. Spotkanie odbędzie się w Widok Towers,
Al. Jerozolimskie 44 (wejście od strony kancelarii Urzędu – za Rotundą).
Początek o godz. 17:30.
Na spotkaniu opowiemy o kolejnej edycji Budżetu Obywatelskiego - zasadach, harmonogramie. Przedstawimy także informacje dotyczące realizacji projektów
z poprzednich edycji. Na pytania będą odpowiadali pracownicy Centrum Komunikacji Społecznej, koordynatorki i koordynatorzy ze wszystkich dzielnic, pracownicy biur oraz jednostek miejskich.
Wszelkie informacje dotyczące budżetu obywatelskiego można uzyskać u dzielnicowych Koordynatorek pod nr tel. (22) 4435794 lub (22) 4435795; mail: bo.wola@um.warszawa.pl