null

#bądźwidoczny – rusza II edycja kampanii NPROFIT!

Drukuj otwiera się w nowej karcie

Panująca niestabilna sytuacja sprawia, że wiele firm dalej znajduje się w trudnym położeniu. W trakcie kampanii #bądźwidoczny, agencja marketingu internetowego NPROFIT, Terdeals (platforma agencji NPROFIT) oraz Adshock chce pomóc przedsiębiorcom zaistnieć na największym rynku – czyli w Internecie.

kampania-banner-ogolny.jpg
COVID-19 nie ustępuje i nie rozpieszcza przedsiębiorców. Wiele firm ogłosiło upadłość, a bardzo duża część cały czas walczy o przetrwanie. Celem webinariów jest wsparcie firm, poprawienie ich widoczności, a przede wszystkim – umożliwienie lepszego działania. Podczas II edycji kampanii #bądźwidoczny (tak jak podczas poprzedniej) prowadzone będą webinaria, udzielane konsultacje oraz publikowane poradniki dla firm.

Harmonogram webinariów:

21.01.2021 Jak prowadzić i pozycjonować blog firmowy?
25.02.2021 Współpraca z agencją SEM – czego oczekiwać?
25.03.2021 Optymalizacja sklepu internetowego
26.09.2021 Skuteczna optymalizacja Google Ads dla e-commerce
21.10.2021 Facebook dla e-commerce - istotność remarketingu
09.12.2021 Google Product Shop – poprawna konstrukcja oraz implementacja












NPROFIT stawia na jakość, a nie na ilość - wychodząc z  założenia, że więcej nie zawsze znaczy lepiej. Buduje wizerunek stabilnej firmy, dzięki której przedsiębiorcy nie boją się nam zaufać. W 2020 roku agencja przeprowadziła webinaria, poradniki i konsultacje wprowadzające do tematu pozycjonowania i reklamy w Internecie. Uczestnikom dawano wskazówki, z jakich bezpłatnych narzędzi mogą skorzystać, aby być lepiej widocznym w wyszukiwarce.

Tłumaczono również jak wyróżnić swoją działalność lokalnie. Cały zespół Agencji NPROFIT zaangażował się w inicjatywę. Pracownicy jeszcze mocniej zadbali o wysoką jakość i użyteczność tekstów publikowanych na blogu, z których korzystają przedsiębiorcy. Sytuacja, w której znajduje się tak wiele firm, nie jest łatwa, dlatego postanowiono działać dla wspólnego dobra. Jeżeli dzięki pracy firma, która miała upaść, przeniesie swoją działalność do Internetu i uda się jej przetrwać ten niepewny czas, będzie to ogromna satysfakcja i powód do dumy.